Onlangs heeft PPP onder de leden een breed onderzoek gehouden. Daarbij ging het onder andere om het ontdekken van aanknopingspunten voor de verdere professionalisering van de branche. Op de vraag: ‘Hoe waardeert u de activiteiten/initiatieven van de PPP?’, geeft 98% van de respondenten aan de professionele uitstraling te zien als een belangrijke reden voor het lidmaatschap. Met daarin een hoofdrol voor het PPP Keurmerk. Ook de Code of Conduct, de belangenbehartiging en lobby activiteiten en het gebruik van de leveringsvoorwaarden worden al belangrijk bestempeld. Daarnaast toont het onderzoek duidelijk aan dat er door de leden van de branchevereniging een actieve rol wordt verwacht als het gaat om voorlichting richting eindklanten over de meerwaarde van promotionele producten en om zaken te doen met PPP leden. Aan het onderzoek namen ruim zestig leden mee. Daarvan was 61% distributeur, 21% leverancier en gaf 17% aan deze beide rollen te vervullen. Dat is een goede afspiegeling van de samenstelling van het ledenbestand.
De uitkomsten van het ledenonderzoek is voor leden toegankelijk op het afgeschermde deel van PPP-online.
Schrijf u middels een mail aan het secretariaat gratis in voor onze nieuwsbrief en volg de laatste ontwikkelingen op de voet.