PPP informeert de leden via de maandelijkse nieuwsbrief en op netwerkbijeenkomsten. Ook is PPP actief op onder andere beurzen, congressen en bijeenkomsten om de campagnes ‘Promotionele producten maken merken sterker’ en ‘PPP leveranciers maken het verschil’ te promoten en ledenlijsten uit te delen.
Om vakkennis te verrijken heeft PPP voor leden een omvangrijk scholingsprogramma ontwikkeld. Het vergroten van vakkennis is een belangrijke tool om je in de markt te onderscheiden. Dat ervaren steeds meer PPP leden. Het PPP Kenniscentrum biedt leden exclusief toegang tot beroepsopleidingen, masterclasses, vakkennissessies, marktonderzoek, politiek en wetgeving en ga zo maar door.
Begin 2023 is het zover en verschijnt het PPP Vakboek. Daar kijken we reikhalzend naar uit, want het is weer een belangrijke stap in de verdere professionalisering van onze branche.
Het PPP Vakboek is samengesteld door een gedreven team vakgenoten met veel kennis en ervaring. Zij hebben veel tijd, energie en expertise in dit project gestoken. Het resultaat is daar dan ook naar. Het is zonder overdrijving een zeer waardevolle vakkennisbron geworden.
Het Vakboek verdient zich in no time terug!
Onmisbaar voor iedereen die werkzaam is in de branche voor promotionele producten. Of het nu gaat om young professionals of om meer tot zeer ervaren vakgenoten. Met het boek kunt u besparen op het inwerken van nieuwe medewerkers, maar het boek brengt ook (kennis)verdieping voor meer ervaren collega’s.