Leer beter B2B leads genereren
Iedereen heeft leads nodig, want die leiden immers tot nieuwe klanten. Zonder leads kan een bedrijf niet bestaan. Veel mensen denken bij leadgeneratie aan het optimaliseren van een landingspagina voor een zo groot mogelijke conversie. Of aan het minimaliseren van de metric Cost Per Lead (CPL). Zou je niet graag meer leads krijgen voor minder geld? Het antwoord op die vraag is ingewikkelder dan je in eerste instantie denkt. In tegenstelling tot die misvatting moet het doel van je leadcampagne juist zijn om meer leads te genereren van een goede kwaliteit. We laten je zien hoe je leadcampagnes kunt optimaliseren aan de hand van praktische tips.
Philip Lasance is voor velen in onze branche nog een bekende. Tijdens zijn carrière bij Het Portaal Uitgevers (PromZ) heeft Philip veel over de promotionele producten branche geleerd en is actief met een blog over relatiegeschenken. Hij is uitstekend op de hoogte van alle ins en outs op het gebied van digitale marketing met de nadruk op affiliate en leadgeneratie. Meer informatie
Schrijf u middels een mail aan het secretariaat gratis in voor onze nieuwsbrief en volg de laatste ontwikkelingen op de voet.